Stor etterspørsel etter radioreklame – To nye radiorådgivere til P4

Camilla Paludan Johansen og Cassandra Bakketeig Thomassen har begynt som radiorådgivere i P4.

Mange nye kunder som vil på radio og stor etterspørsel etter radioreklame gjør at P4 har ansatt Cassandra Bakketeig Thomassen og Camilla Paludan Johansen som nye radiorådgivere.

Radio har stor vind i seilene for tiden, med stabile lyttertall, økt lyttertid og stadig nye annonsører som vil på radio. Bare i fjor hadde P4-gruppen 110 nye kunder på lufta, og den store pågangen gjør at det nå er behov for flere radiorådgivere.

Cassandra Bakketeig Thomassen har bachelor i internasjonale relasjoner og solid erfaring innenfor salg og forhandlinger. 

Camila Paludan Johansen har lang fartstid fra mediebransjen og har erfaring innenfor både rådgivning, planlegging og salg. Hun har jobbet i Discovery Networks Norway og i distribusjonsselskapet Nordic Wold før hun i flere år har vært broadcast rådgiver i RED Dentsu X.

Kundedirektør i P4-gruppen, Birgitte Løvaas, er veldig fornøyd med å ha fått disse to dyktige damene med på laget, og sier de begge har det som skal til for å lykkes i radiobransjen.

- Cassandra er både sulten, grundig, empatisk og temposterk i tillegg til at hun er veldig sjarmerende og positiv. Alt vi ønsker oss i én og samme person, sier Løvaas. 

Hun sier at Camilla Paludan Johansen er godt kjent for P4-huset fra før på grunn av det tette samarbeidet P4 har hatt med RED Dentsu X gjennom mange år.

- Vi opplever Camilla som spesielt imøtekommende, profesjonell og løsningsorientert, og med hennes bakgrunn fra TV-bransjen og nå som planner i audioavdelingen hos RED har hun et solid utgangspunkt som radiorådgiver hos oss, sier Løvaas.

De to nye radiorådgiverne begynte å jobbe i P4 6. april.