P5 Hits - Landets neste største kommersielle radiokanal med ny podkast

P5 Hits er Norges nest største radiokanal i målgruppen under 50 år, og det er bare P4 som er større i den attraktive målgruppen. Nå lanserer kanalens populære Frokostshow for første gang sin egen podkast.

Niklas Baarli, Vida Lill Berge og Stian Røste har løftet Frokostshowet på P5 til nye høyder Foto: P5
P5 Hits fortsetter å vokse. I målgruppen under 50 år er kanalen nå landets nest største med en markedsandel på over 13% i det kommersielle markedet. I løpet av en uke er det totalt 575 000 lyttere som hører på P5 Hits, og de lytter i gjennomsnitt én time hver dag.

Kommersiell markedsandel

Kanalens flaggskip er det populære Frokostshowet på P5, og fra nyttår løftet programmet seg til nye høyder da Niklas Baarli ble en del av programledergjengen sammen med Vida Lill Berge og Stian Røste. 

Frokostshowet på P5 er fortsatt til å kjenne igjen, men den nye programledertrioen går mye tettere på livene til hverandre enn tidligere, noe som både skaper høy temperatur og god stemning i studio i tillegg til flere hundre tusen avspillinger og stort engasjement i sosiale medier

For første gang lanserer nå Frokostshowet på P5 sin egen podkast med høydepunktene fra dagens radiosending. Dette er er sending man ikke kan unngå å bli i godt humør av, og det er hyggelig å se at podkasten har hatt en veldig fin lytterutvikling siden oppstart.

Podkasten heter "Frokostshowet på P5", og du finner den her eller overalt ellers hvor du hører dine favorittpodkaster.

Radioprogrammet Frokostshowet på P5 er ledig for sponsing, så ta gjerne kontakt med oss for en uforpliktende prat dersom dette skulle være av interesse.