Nettbutikkene strømmer til radio nå
En rekke nettbutikker har de siste månedene testet ut radio for første gang, og flere med så stor suksess at de allerede er i gang med nye kampanjer. Nettbutikkene melder om eventyrlige salg og mange nye kunder!
![](https://ddjh0q34m0xak.cloudfront.net/mmo/annonseweb/16-9-dame-i-gul-jakke-smiler-lytter-og-har-laptop.jpg?w=1500)
Tradisjonelt bruker nettbutikker gjerne markedsføringskronene sine digitalt og på søkeord, men mange av dem som har holdt på en stund har nå behov for økt organisk søk og for å nå ut til massene for å få nye kunder.
Få medier kan vise til så god dekning som radio, og P4 har derfor opplevd en stor vekst i antall nettbutikker som vil på radio den seneste tiden. Vi har nå 8-10 nye radioannonsører med nettbutikk på lufta, og flere forteller om svært god respons på sine kampanjer.
Du har kanskje hørt inkclub, Fredrik&Louisa, sportmann.no, Tights.no, Skeidar, Storebrand, Hotels.com, Interflora, hektapatur.no, garasjetid.no og mange andre på lufta i det siste?