Nettbutikk til topps i radioreklamekåringen Sølvmikken

Godt radiohåndverk skal belønnes, og i april/mai var det Både Ogs spotter for Hekta På Tur som var best! Dette er første gang en nettbutikk stikker av med seieren, og juryen lot seg begeistre over et humoristisk konsept det er lett å kjenne seg igjen i.

Stadig flere nettbutikker oppdager at den brede dekning på radio gjør underverker for salget, og Hekta På Tur er én av dem. Etter å ha prøvd radio for første gang fikk turutstyraktøren mange nye kunder og en tredobling av salget.

Det er den erfarne og dyktige gjengen i Både Og Radiobyrå som har laget spottene for Hekta På Tur, og nå er konseptet kåret til det beste på radio i Sølvmikken for april og mai. 

Juryen gleder seg allerede til å høre de neste spottene i konseptet, og uttaler følgende om vinneren: "Vi lot oss begeistre til latter av disse spottene, som gir oss misforståelser vi ikke hadde sett for oss fra før av. Vi kjenner oss igjen i å ville dra på tur selv om man ikke helt har oversikt i utstyrsjungelen, men er lettet over at vi likevel har mer kunnskap enn han som synes pølser er real turmat".

Det var en glad gjeng hos Både Og som mottok vinnerbudskapet: "Det er fantastisk å gå inn i årets tursommer med sølvmikk for Hekta På Tur! Og en stor applaus til alle oss ferskinger i naturen, det er fint å vite at det også er plass til oss som ikke er eksperter