Futatsu vant augustsølvmikken

En antinostalgisk kampanje for Fargerike var den beste radioreklamen i den siste sommermåneden, ifølge sølvmikkjuryen.

Boliger er fulle av minner, men det er minner som tilhører de forrige eierne. Dette får vi dramatisert gjennom kampanjen Futatsu har laget for Fargerike. Kampanjen gikk til topps i den månedlige radioreklamekonkurransens augustkåring. Juryen applauderer både innsikten og resultatet:

«Forrige eiers smak eller gode intensjoner, er ikke nødvendigvis ditt drømmehjem. Og nettopp den innsikten blir det fin radio av! Fargerike følger derfor opp forrige måneds velfortjente tredjeplass med en enda mer fortjent førsteplass denne gangen. Opplevelsen er den samme, nemlig at dette er artig og velprodusert, samtidig som man klarer å fornye seg fra forrige runde. Gratulerer!»

Kreativt team hos Futatsu Indiustries har vært Sigurd Solberg og Kristoffer Reppen, og det er Sagveien Resort som har produsert spotene.

Hør alle vinnerspotene her.